har en jävla flugjävel på rummet :@

kom nyss på att de e ju synd att jag varit så hemskt sjuk i heelgen så jag klarar nog inte skolan i morgon :) lite skönt faktiskt. mamma beställde mina två oth boxor i går, nu har jag bara fem kvar åh frösöka fixa :D heh. skulle ta med mormor ut i dag, men de va dåligt väder.. så vart inget. irriterande faktiskt, jag vela träffa mormor ;(. har möblerat om lite igen, så mamma ska få in grejer från vardagsrumemt så hon kan lägga golv där. har t.ex satt tillbaka sängen där den stog förut. ASUM äre. den känns så jväla mycke större,bättre åh skönare!

stoltheten är ofta i vägen i livet,
om man bara kunde sänka den.. en liten bit.
29/8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0