gul bil.......


HEY SOUL SISTER. har varit uppe innan tio nästan hela vecka tror ja, jobbigt! trodde de skulle gå bra åh somna i går för en gångs skull.. men nej. aja, drog i väg till orsa med hanna åh hennes pappa i morse iaf :) till nån park me djur, lite fränt faktiskt. bästa va lätt ekorren som kom när vi käka. FYFAN VA SÖT! haha. kom hem för ett litet tag sen, haft en sjukt härlig dag. tack vare min bästavän :)! mamma e i gävle och blir kanske kvar där, skönt! själv e ja helt slut i kroppen så blir åh kolla film snart tror ja. och vet inte varför, men mår sjukt bra i dag! 

dom kommande dagarna... mamma blir borta tills söndag, ASUUUM!
imorgon ska mamma fixa me mormors lägenhet så ja tänkte röjja upp lite här hemma åh fixa. sen har vell orken för allt dött så blir nog film mys ska säga åt mamma åh köpa sjukt mke godis till mig! lördag ska jag bara sova så länge jag kan åh orkar sen slappa sönder hela jävla dan.för de har ja inte gjort sen ja vet inte.  nörda oth som ett as åh försöka komma i kapp sandra.. som ligger typ en säsong före mig. söndag blir de allmänt fix åh tagga sen måndag blire kryssning:D! nästan allting känns bara sjukt skönt nu :) iaf helgen!

jag tänker åh tänker,
men aldrig kommer ja fram till nånting.

5/8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0