gävle-sandviken-ockelbo

filmkvällen vi hade i fredags slutade med EN film och sen massa, prat, mys åh bus :) igår blev de gävle till sommaryran en sväng, det va skapligt inte roligt, och när vi åkt karusell och insett att vi inte hade mera pengar till fler, blev vi ganska less åh tröttna ur. drog då till sandviken, till de här rock nånting. va lite överallt, sen mötte vi jhennifer. sen donken och blablabla. sov hos jenneee. tog tre bussen hem med lina i dag. sitter här nu, hon duschar, efter henne blire min tur. sleepar här i natt i gen. i kväll blire massa film åh skit hos david (& bus så klart)

allting förändras från mig,
jag vill också ändras så jag får allt likadant.
15/8


Kommentarer
Postat av: lina

tur vi är så sjukt jävla söta då :o<3

2010-08-18 @ 21:54:22
URL: http://linaaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0