fredag den 13onde

hm, känns de bra att de e sån där läskig dag i dag åh jag ska vara hos lina i hennes spökhus? ^o. igår iaf drog jag åh lina till atalantaa blev kvar där ett tag, sen hem till micke åh kollade massa hem till midgård avsnitt, haha helt sjukt. sen hem kollade film åh sov. idag hämtade mamma mig vid tolv så va ja barnvakt me tobias ett tag. sen har ja gjort fan allt, klippt de jävla gräset, städat,fixa tre jävla tvättmaskiner +mat. DUKTIG. helt död nnu, ska slänga mig in i duschen åh sen ska klockan få bli åtta så mamma kommer hem åh sjutsar mig till lina, de blir massa film mys där i kväll :)! & med vilka, vet ja fan inte riktigt just nu

jag sprang i från det,
men de e hinner snart i kapp.

13/8


Kommentarer
Postat av: lina

hej jag heter lina marie jonsson och jag ville bara informera dig om att du är en jääääkla söt b-rud ;)

2010-08-14 @ 15:34:07
URL: http://linaaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0