fööör ja kan bitas

barnvakt igår. tobias åkte i väg till linus..... och jag vet fan inte hur, men stefan lyckades sticka. letade efter han i ca 2 timmar? sen ringer tobias kompis mamma åh säger att stefan följt efter tobias dit. FYFAN ARG JA VA ! dom kom tillbaka senare, och stefan har lovat att aldrig dra i gen. haha, vid 7tiden gick jag till edwina, vi kollade tv och gjorde inte ett skit ungefär. slutade med att ja sov där.

imorse gick ja hem, märkte att mamma va borta åh jag hade inga nycklar, ROLIGT. blev att GÅ tbx till edwina. vi bakade bullar åh kladdkaka :) nu har ja nyss käkat tacos och så fort mamma e klar skjutsar hon mig till lina, så sover ja där i kväll :)

det närmar sig nu,
och jag blir osäkrare på hur.

12/8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0