du har allt de där som alla önskar sig

solblekt hår åh bruna ögon. ett leende som gör att allt blixtrar till!


du e den sötaste som finns, du e den finaste jag vet. du har allt de där som alla önskar sig. JAG DIGGAR DIG! NANANANA....GRYM ♥

ÅÅÅH SAKNA NICKE&NILLA OSV......
drog mig upp ur sängen i senaste sekunden i dag. menmen, allt går ju. har inget åh säga om skolan. efter åt drog jag hem. va hemma ett tag. sen tog ja en promenad åh mötte emma. sen gick vi en sväng, skulle gå runt åbyggeby och lite överallt typ. när vi va vid ett vindskydd så kom simon åh didrik. följde med dom en sväng. hemma nu och irriterar mig på att min one tree hill säsong inte kommit hem en :@ jaja.& HAHA klockren text 

"Rödluvan lyssnade inte på sin mamma, Pinocchio var en lögnare, Robin Hood var en tjuv, Tarzan gick utan kläder å lekte med sin "apa" och Snövit levde ihop med 7 män, den slampan, Pippi jagades av soc, ronja rövardotter rymde med en kille och Emil söp sig full i unga år. Det här växte jag upp med, så klaga inte på hur jag blivit "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0