dagen då det vänder. den kommer..


jag måste sluta göra kladdkaka. har nästan smällt i mig en HEL nu åh jag har ont i magen åh ångrar att jag åt den, åh ens gjorde den. men kan lova... den va GRYMT god! :D heh. efter skolan som jag va i dag drog jag hem till edwina. vi pluggade.. lite.. och sen vet jag inte vad mer vi gjorde. hon satte på sig söta kläder åh skjutsade hem mig på en sötsak sen. nu ska jag duscha, kolla oth åh plugga lite mer. och ja, jag har verklig blivit duktig på att inte få damp. så många gånger på sistonde jag varit S^Å HRÄERRÄÅESERHSOGKSK irriterad eller sur eller less. åh ja har kännt mig lugn samtidigt.. asum! mamma jobbar föresten..skönt


allting spelar roll,
varie steg och handling.
31/8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0