baarnvakt

barnvakt i morse.. har mina knep för åh  vara uppe tidigt jaa :) tobias drog ganska snabbt till en kompis och jag åh stefan bakade kladdkaka,diskade,ritade,lyssna musik och jag vet inte allt. JO, han lekte tarzan ett tag också... men kom in och hade skrapat upp ryggen och blödde lite på handen så han slutade. vid två tiden drog han te knopis och jag sov en sväng. vid nio tiden kom edwina,lina åh evelyn hit. dom har sjungt singstar och sen har vi kollat film. imorgon drar ja till sandviken för åh först träffa hanna ett tag och sen johanna åh saknade rebecca! nu blire film. godnatt!

jag vet inte om jag kommer klara det,
det e inte som förr.

1/8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0