all i wanna do is belive


" du, jag ska berätta för henne hur de är att vara tonåring, jag ska berätta för henne att hon har förstört min kväll. och sen ska jag avsluta mitt tal lite fint med att de faktiskt går att hitta informatiion på goggle om hur man uppfostrar barn, för de vet hon tydkligen inte! eller så vet hon det och skiter i det. arg är jag. "
HAHAha!

bara för att jag råka va lite sjuk i fredags och inte kunde ta mig till skolan där de va fotboll hela dan betyder inte det att jag dragit på mig världens DÖDS sjukdom som varar i flera dagar, ELLER? tycker det är konstigt att tobias och stefan som va så hemskt sjuk åh hosta åh blablabla va de va synd om dom sa va hemma i torsdag fick gå på disco på fredag? IHELAHELVETE ATT JAG SKULLE FÅ DET. skulle inte ens få gå ut åh hämta posten fredan efter om ja så va sjuk på torsdan.

karin säger att jag är hemskt sjuk & inte får gå ut förns på måndag. men jag säger att jag känner mig frisk. hon säger att hon bestämmer! är detta normalt? jag menar OKEJ att jag inte fick va ute i går, de förstog jag nästan. mena hela helgen, haha hallå?

blev väckt vid tolv i morse, hoppa in i duschen, slängde på mig lite kläder åh åkte till morfar åh gratta han som fyllde år i går :) hemma nu sen ett bra tag tillbaka. har inte gjort annat en nördat data. och de blir inte annat gjort heller. irriterande faksikt, jag vill på crusing. menmen, ja får i gen kan jag lova :)!

du är överdriven,

tro mig, de kan jag också vara.

28/8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0