sandra,fillan, lina, edwina.. mina helgs kompisar :)

drog in till sandra i går, åkte buss in mot kvällningen, vi gjorde inte så mycke. fillan va där ett tag, jocke också faktist. va på donken typ, också träffade jag jennifer en sväng också kom lina och sov med oss :) fast sandra somnade...TIDIGT ;( men jag va vaken TIDIGT jag också i dag, så då fick hon smaka på sin egna medicin :D.... åkte hem med lina sen, vi åkte till ockelbo via buss och tåg genom gävle -.-, sen gick vi hem till lina, käka och ja haha vet inte vad vi gjorde, sen va vi till knallen en sväng och slutligen hämtade mamma mig. då va jag hem, gjorde inte mycke. käkade fixade i hop en kladdkaka sen drog jag ut till edwina. har varit med henne någon timme nu också. men är så sjukt trött så de e nästan inte sant. ska duscha sen sova nu! i morgon äre skola, INTE något ja längtar till kan jag ju säga.. OCH föresten så har jag och lina GÅTT vädligt mycke i dag, lär fan vara över en mil!! och då äre timmar vi snackar, inga jävla 10 minuter, så i morgon väntas träningsverk :) godnatt sverige, godnatt katrine

jag kommer i håg vad jag tyckt,
men man kan se saker med helt andra ögon.
10/4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0