redovisning i morgon... no idèas!


sov över lite då, men vakna så jag han fixa och dra till bussen. stog och kolla efter den första svängen, men insåg astt ja måste ha missat de, så tog på mig skorna för att gå ut.. och tror du inte på fan att bussjäveln kommer då? JO tidigt som ett as. så i morgon ska jag stå ute fem min tidigare en vanligt. efter skolan följde emma med mig hem en sväng, sen drog hon. själv skulle man städa men råkade visst somna... gjorde det senare iaf, sen kom emma hit och vi va ute och gick en sväng. nu ska jag komma på nånting att slänga i hop en text om, sen lära mig det och till sist skriva stödord, redovisning i morgon ju! fan hur kan ja ha haft hela veckan på mig.. och verkligen inte kommit på nånting? a.. hoppas de går bra endå i morgon iaf, bara jag kommer på nått och är i gång så går de vell bra. fina armband ja gjort?!:D

hur lyckas du alltid,
få de till att det är jag?
22/10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0