nusåååå, sommmar!!

nejdu. trött på åh vara trött och trött på åh vara depp. ist för åh vänta på att tårarna som bränner bakom ögona ska komma... varför inte bara få bort dom ist? uppryckning katrine! har gjort ett fint album på fb med lite kort.. hehehe. men iaf varit slö och slapp och blablabla hela dagen. nu skiter jag i allt och får vara depp någon annan gång, ska börja med åh duscha, sen skruva musiken till topp, göra en kladdkaka, kanske ut och träffa felicia en sväng och seN säkert nå mer.tvinga i mig tabletter jag götr allt, men ner ska dom, ja lovar!! håret ska jag ha tillbaka! ha en bra kväll allihopa :) och som ett + på allt så kommer föresten hanna lite senare också och sover här! JAG SAKNAR SOMMAREN, trött på vinter åh vår slask. edwina undrade föresten om ja kunde följa med till hennes pappa åh vara barnvakt. hm.... både ja och nej, vet inte om ja orkar dra ut i en skog och vara där, men skulle vara sjukt soft åh åka iväg ett tag :) men jag har inge pengar, så blir og inte så /: undra föresten va mamma får me sig för saker hem till mig från kryssningen?.. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0