luris dagen i dag!

stefans : jag ska lura tilde att de sitter en björn unge i hennes öra!
har faktist inte gått på så hemskt mycke skit. men ja, skolan är ju kul eller kanske inte, har varit så otroligt jävla mobbad i dag så de fan e synd om mig! emma&anna va i kb men hanna va iaf i skolan, men dom har jätte mycke lektiner hela tin på torsdagar, så hinner inte vara me dom mycke, fillan träffa jaju på lite då och då men... edwina va hemma,moa sjuk, david har åkt till england och pontus e i åland. sam patrik och adam sprang ju runt överallt. seriöst, MOBBAD. klarade iaf dagen fint :) hemma nu, ska fixa lite sen tar ja bussen fram med fillan. busar lite med henne, sen till daniel en sväng medans sandra ska gratta timmys syster/ar (?) a jag vet inte riktigt. men senare åker vi iaf till sandviken :)

jag förstår inte dig
och du förstår inte mig
1/4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0