lite kort om några dagar..

i torsdags drog jag fram med bussen, va framme ett tag sen åkte sandra och jag till gävle, vi va hos marie, kollade på nå helt jävla sjukt sjukt BORAT har seriöst aldrig sett nå sjukare. tror ja stört ju :s.också va vi ut på lite äventyr, hem med buss åh skit sen iaf.

freedags, så vakna vi.. också kom lina med buss från ockelbo. vi softade lite, sen fixade vi oss. fick sjuts av sandras mamma till järbo, då va vi med carro ( sandras kusin ) ett tag, sen så åkte vi hem till hennes farfar och satt där en stund. sen till folketshus och träffade folk.

lördag, vakna ja riktigt tidigt första gången faktist, men somna om och vakna osv. haha jag och sandra kollade på timon och pumba(lejonkungen), eller lite mer hon kanske men ;) sen så tog iaf jag och lina en buss till ockelbo, så plockade hon fram seriöst HELA hennes kylskåp när vi skulle äta en macka typ, haha :D. sen kollade vi på film och tog de lugnt, va ut med simon ett tag och sen åkte jag hem.

idag så har jag nyss vaknat, jag har skit ont i halsen :(, men de hade jag redan i går. hoppas de blir bättre :) mamma har iaf damp, för hon kom och väckte mig för en kvart sen, och sen NU säger hon att vi ska åka typ snart? hon kunde inte sagt tidigare när vi skulle åka osv? ne tydligen inte. ska iaf till morfar åh käka mat. sen får vi se vad som händer :)

det är inte som de vadå
men jag vet endå inte hur ja tycker
4/4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0