less, så jävla less.

eftersom mamma tjatat på mig sen i går, och erbjöd mig en massa skit. så va ju jag snäll och sket i allt jag tänkt lite på, och sa att jag skulle vara barnvakt ist. FAST jag verkligen vela göra nånting. men när jag väl är här hemma och väntar på att hon ska åka så blir hon tydligen hemma ist. vilket innbär att ja inte längre ska vara barnvakt, och inte längre får nå pengar, men endå inte har något åh göra. TACK MAMMA, KUL KVÄLL. jag hatar att vara hemma tror jag, vill bara härifrån men är så sjukt irriterad just nu också, så orkar seriöst inte göra nått. även att ja bor inte i hålan så ja faktist kan dra ut åh göra nå, ne femtusen mil därifrån.

hämtat chipsen har jag också, så nu fettar jag dom. som jag snart kommer ångra när jag kommer på att jag faktist blir tjock av dom, och sen önskar att jag aldrig ätit dom. egetnligen fattar jag inte varför jag käkar, för jag är inte ens sugen. och inte nog med de så får ja inte upp korken på drick helvete, hata nya korkarna.

min header är ful också, måste ju förfan byta. och hår har jag börjat tappa i gen tror jag, happylife. ful äcklig störande människa sitter här i rummet och säger små irriterande saker hela tiden. skulle bara vilja åka BORT BORT BORT. till en lägenhet, hotelrum, vad som hellst. bara bort, och där hade ja kunnat varit själv och bara sutttit så här eller sovit eller nått, men skulle fan vara glad, fyfan va skönt. och nej jag har nog inget liv, hejdå.

 

jag borde inte tänka så va,

men jag gör verkligen det, för de är faktist så.

9/4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0