lekt me sandriii, sover hos anna :)

tänk för att jag hatar skolan, ja de gör jag :), sandra kom till ockelbo precis när bussen gick typ, så följde hon med mig hem. vi fixade min jävla termos så nu hoppas jag fan på G i fysik!! sen så gjorde vi nog inte så mycke mer, skulle med bussen men missade den med typ tio meter, & vi sprang till och med. kul! hahahha..
sandra : men vi missar den inte, jag har alltid tur med bussar!
katrine: vi kommer missa denm, jag har alltid otur med bussar!

sandra: FAAAN första gången i hela mitt liv jag missa en buss!
katrine: hahahhahahah jag sa ju de!!
aaaaa men mamma skjutsde fraam sandra och mig hem till anna. har redan hunnit börja busa, har även försökt koppla massa skit till hennes försrärkare, fick i högtalarna, men när de kom till musik från telefon då sket de sig -.- vet inte va mer de blir, men säkert nå kul :)

aldrig kommer ja glömma,
allltid kommer de finnas där.

28/4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0