jag tycker hanna ska bli frisk ! miss my little girliiie<3

sandraa gnäller på att jag e dålig med bloggen nu.. och ja jag uppdaterar faktist knappt. vet inte varför, men de blir bara inte av och ja har inte tid osv.. just nu har jag iaf lite små bekymmer över att jag har redovisning på fredag och jag vet INTE vad jag ska redovisa för nånting en.. FÖRSLAG?! och sen tycker ja inte längre synd om J&J&A&V för dom har bokat ny resa till helgen.. men lite komiskt att planen började åka samma dag dom skulle i väg.. fast senare, haha :D mitt hår har blivit tjockare tror jag, folk säger det, och de känns hur skönt som hellst! fastr vissa dagar tappar jag :( men de blir vell bättre... jag ska försten börja gå en sväng varie kväll, för nu när de blir vår/sommar så äre fan skönt att ut åh gå lite. OCH föresten snöade det i dag också.. FAN! sommar nu tack. &&&&& vad gör man på sista?

sen i dag har de varit en helt vanlig dag i skolan typ. efter det åkte jag hem och emma kom hit. käkade och sen skjutsade mamma fram oss. har gjort lite allt och inget som vanligt, med alla och inga ;) när jag och emma följde med sandra till bussen.. så kom emmas mamma och hämtade henen :( men så jag va med simon och petter ett tag och sen skjutade simon hem mig :) nu har jag duschat och hämtat ett stor glas oboy ! (y) ((som jag föresten ska sluta att äta...)) men ska kolla andraavenyn sen somna till en film/tv:n. GODNATT OCH SOV GOTT

gör du det med flit?
jag försöker iallafall.
21/4

Kommentarer
Postat av: sandra

åååh va duktig du är som updaterar :D !

¨



ett stort PLUS till dig !

<3

2010-04-22 @ 07:43:22
Postat av: johannalindroth

3 DAGAR KVAAAAAAAAAR ! :DDDDDDD

2010-04-22 @ 23:20:31
Postat av: katrineo

hahah jaaa eller hur sandriiii :D!!

ja johanna......tänk om de blir inställt i gen?;)

2010-04-22 @ 23:23:46
URL: http://katrineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0