HANNA BJURLIGN 15 ÅR I DAG

efter vi käkat åh skit hos morfar i går åkte jag direkt hem till emma. vi GICK fram, gjorde typ inte så mycke framme, träffade masas folk sen GICK vi hem i gen. kolllade tv och skti sen sov typ. i dag har vi heller inte gjort mycke vakna och så, sen drog hon fram och ja hem. ska sova en stund nu sen vet jag inte. är hemma själv ungefär hur skönt som hellst. ska sätta på musik åh så. sen låsa dörren och inte öppna för någon du dragit hit MAMMA så sant som de är sagt. har företen fortförande ont i halsen..fan

vet egentligen inte varför jag ska sova nu heller, men känner mig så sjukt trött, och lite depp. kanske därför, brukar bli mycke sova då. vet heller inte varför jag deppig bara e så. hoppas de e bättre när ja vaknar. föresten kommer kanske hanna och sover hos mig om jag har tur


jag vet inte varför,

jag bara vet att de är så.

5/4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0