grattis emma rönnlund 15 år igår.


HEJ JAG TROR JAG BÖRJAR BLI SJUK.
jag jar ont i halsen till och från, jag snorar värre en en gris och de e så de rinner i ögona emmelanåt. men inte hindrar de mig inte, ne faktist just nu är jag hur pigg som hellst. känns som om ja skulle kunna springa ett maraton lopp, ne inte riktigt kanske. MEN jag är sugen på åh göra nånting, nååå riktigt kul seriöst ja typ hoppar upp och ner just nu. vill ha nå bus åh äventyr åh adrenalin hej :D nej men seriöst, skit taggad på åh hitta på nå kul faktist :) blir vell iaf åh dra fram om ett tag, tycker ja de ser ut som iaf. hihi

va äre för fel,
så där gör man bara inte.

7/4

Kommentarer
Postat av: lina jonsson

det är fan värre om man snorar värre än en gris :o

2010-04-08 @ 16:51:02
URL: http://linaaamj.blogg.se/
Postat av: katrineo

ja ? eller va :o

2010-04-08 @ 18:39:12
URL: http://katrineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0