EMMMMMAAAAAAAA i helgen :)

redovisningen i går gick åt helvete :) jag satt uppe och drog i hop en text och tyckte faktist de blev ganska bra, lärde mig skiten också, kunde de fan. men sen vet ja fan inte, brukar inte va så här.. men blev nervös som ett as, fick ont i magen och seriöst svettades när ja gick upp :s jag stammade på orden, fick inte fram vad jag skulle säga och glömde mer en häften. FAN, pratade i kanske en min. följde iaf med emma hem efter skolan sen åkte vi till valbo :) när vi kom hem så drog vi fram, träffade lite massa folk, va även till hamrånge en sväng.

vaknade med sötan i dag så klart, har varit fram och handlat lite vi. mamma är i järvsö och kommer i morgon, s¨å just nu är musik SÅKLART på max! :D hur skönt osm hellst, ÄLSKAR't. har legat ute på studsmattan och inspekterat molnen lite, ganska skönt faktist.  anna kanske skulle komma hit också. chips och dipp har vi med. nu ska jag döda emma lite.. hörs :)

försvinner det bara en stund,
då när de inte är alltid och hela tiden.

24/4


Kommentarer
Postat av: lina

SHIRRE OCH DIRRE!

2010-04-27 @ 14:24:29
URL: http://linaaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0