edwina, hanna, katrine, SKOLAVSLUTNING ?


HAHAHAHHAHAH söta tjejer. undra vilket år de där va då. MEN I BLAND FÅR MAN JU BJUDA LITE PÅ SIG SJÄLV, LITEEEEE SÖT VA VI ENDÅ?! :D hahahhaha ne seriöst, jag dör tror jag.

slutade iaf hos hanna i går :) häärligt, saknat min bästavän så klart, knappt träffat henne på lovet ju tror jag :o eller har jag ? ^o hahha vet fan inte, känns som jag bara varit hemam hela lovet..fast jag gjort saker hela tiden. i dag har vi iaf kollat film, "alla älskar alice" tyckte den va jätte bra förut. haha, den e fortförande gasnak bra. men den där jävla alice e ju skit irriterande, störande unge hej. just nu så dunkar vi musik och hanna dansar jätte fint för mig :). mamma vela ha barnvakt.. 200kr, massa godis, läsk och nå mer. haha tror jag gört ;). hade gärna gjort nå kul med folk i kväll men vafan offrar det då, efter som jag e snäll tjej. får se när jag drar hem och vad jag hinner hitta på tills dess.

jag har alltid ställt upp för dig,
endå gnäller du på allt jag inte gör.

9/4

Kommentarer
Postat av: Annelie

Söt du var tjejen :)

2010-04-17 @ 18:44:31
URL: http://annelieeee.blogg.se/
Postat av: katrineo

haha eller hur ;)

2010-04-18 @ 16:03:09
URL: http://katrineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0