du drar din saga och får de åh låta som min?


dagen har inte varit så spec händelserik har varit hemma, sovit vilat tagit de lugnt typ. skulle egentligen ha följt med hanna fram men sov och vaknade inte när hon ringde osv. skulle kanske sova hos hanna också, men vet inte hur de blir med det. irriterad är jag också! och jävligt trött på åh vara hemma, vill UT och vill HITTA PÅ NÅGOT, vill vara med NÅGON, ÅHHH så tröttt på allt och inget. får se va som händer nu, antingen går jag till hanna och sover där. eller så blir de ut åh gå eller nå bara endå, och sen film eller något. imorgon kanske barnvakt, men vet fan inte om jag tänker vara det. hejdå eller nå, underhåll mig gärna på sms (mp)

du drömmer det, skapar det själv,
och sen skyller det på mig.
10/4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0