dålig uppdatering...

har inte uppdaterat på typ ett bra tag.. men har vell haft tankarna på annat håll och sen inte ens hunnit. sandra sov ju hos mig i fredags, hihi. gud va hon busar och myser me kattbebisarna haha :) sen lördag skjutsade vi fram henne till tåg och sen va jag framme med fillan. va även med timmy, petter och rebecca. gjorde inte något speciellt sandra kom tillbaka efter hon duschat med nästa buss typ ;) haha. sen drog jag och fillan hem till edwina och till slut gick vi hem. söndags va jag ner och hälsade på mormor.. va ett tag sen nu. efter de va jag fram och va med emma, följde med henne hem sen och sov där.

idag har jag inte gjort mycke mer en åh varit i skolan. sen följde emma med mig hem, vi tog oss lite oboy sen åkte vi bussen fram i gen. va till stenhuggan och hämtade petter, sen fram och mötte massa folk. drog oss vidare mot ug och har sen varit lite överallt med allt och alla. JAG hittade även 60spänn och ett buss kort på 70..som JOHAN eldade upp..TACK. va även och träffade hanna, EVIGHETERSEN förfan :o!! men hon kommer iaf till skolan i morgon :)

just nu har jag så jävla ont i magen så jag vet inte va jag ska göra.. på nå konstig vis också, känns som om jag har skrapat upp nå ser mot skinnet typ invändigt eller nå liknande sjukt äckligt! föresten tycker jag lite synd om jennifer&johanna&anna&vejjan som inte kom i väg på sin resa ( dom skulle åka i dag ) pga den där jävla skit grejen på island, och va jag hört kommer sommaren bli kallare också? SKIT GREJER. lina har föresten tagit hål i tungan och hon pratar jätteeeee fint, haha. nu blir de dusch, film & sova förfullt!

för någon månad sen va det ett årsen du försvann rickard..för en vecka sen försvann du niklas..om någon månad är de ett årsen du försvann cyna.. varför är det så här? vem kommer härnäst, och varför? varför ska sånt här ens behöva hända, ALLA ska även vara så jävla mycke för tidigt!! och de är så jävla svårt att förstå. de känns som om att de finns nå slags alltenativ, att antingen försvinner dom snart, eller kommer tillbaka. och självklart kommer dom tillbaka...fast om ett tag. som om dom ligger på nå sjukhus mellan liv och död? men om de bara kunde vara så också.. saknar er allahopa, så sjukt, så overkligt.

klarar du inte av att veta..
att de är andra saker över dig?
19/4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0