bråkig i skolan? nejdåå. -men mami förstog mig faktist!

jag har inte träffat hanna på kanske hur länge som hellst och jag saknar henne mer en så! efter som A har haft praktik den här veckan har de varit skapligt tomt i skolan. annars så har vell allting och de mesta gått ganska bra tror jag. förutom lite skit i dag, HATAR lärare som är bättre en elever och som räknar med att man ska lägga sig direkt för dom tror dom har all respekt i världen, DREAM ON!! m, så de blev lite chall där och samtal hem. men mamma är inte sur, hur skönt som hellst. utan hon mer skrattade åt hur fult de faktist var, och då berättade jag ALLA mina delar i det hela! jag är ju faktist inte så hemsk :) men tack vare att hon hade ringt hem så lära ja dra hem tidigt.... hade alltså dragit fram med bussen och fillan :). vi ska ta och käka något snart mamma och jag tror jag, senare kommer sandra och sover här. kattbebisarna är ungefär hur söta som hellst och lever omkring som jag vet inte vad. & de här med flygplanen grejen. skulle ju vara lite komiskt i fall J&J inte kommer i bäg på semester.. HAHAHHA :D fast ne, fyfan vad hemskt isf! hoppas de hinner fixa sig :)

jag vill ha de som förut, man varie gång man tänker att de e ju som om inget har hänt, inser man att de är verkligen inte som förut. jag vill skratta och va glad, men varie gång man gör det så tänker man hur kan man verkligen göra de.. när man vet att han faktist är död? men egentligen, niklas.. han hade ju velaT? han vill inte att vi ska vara ledsen och deppig, utan glad. men de känns så fel att vara det, men de går vell över. VI GLÖMMER DIG ALDRIG<3

hur kan de kännas så fel,

när det inte ska göra de?

16/10


Kommentarer
Postat av: lina

BRÅKIGA UNGE!! :D<3

2010-04-19 @ 08:58:06
URL: http://linaaamj.blogg.se/
Postat av: katrineo

ääääääääh, fjoll nu va! :o<3

2010-04-19 @ 22:41:26
URL: http://katrineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0