-skiter man vell i. DAGENS mest använda!

skolan suger hårt, ig på kemi provet. nästa vecka har vi nå redovsiningsgrej som vi väljer själv va vi ska göra om som man ska tränas med föräldrar och ha underskrift på KUL. vecka 17 väntar 2 prov, men sen 18 har jag praktik, skönt! jennifer&johanna åker utomlands på måndag, inte alls avundsjuk. ja menar.. vem vill åka till ett varmt ställe, bli brun, bada, steka, softa, slippa skola, komma bort från allt, osv.. nedu fan va onajs. vill man ju inte

i går så va ja fram vilket ja verkligen inte tänkt hade inte ork eller lust. men så blev de, och sen sov sandra här. efter skolan i dag så följde tjejen med mig hem också, vi färgade hennes hår först mörkblond och sen slingade blond. trodde hon skulle gå härifrån orange men de va faktist brun i alla möjliga färger /guld/blond och så farligt vare inte :). vi drog frAM en stund vilket ja heller inte trodde skulle hända i dag. hemma nu iaf, och mamma är i stockholm kommer hem i morgon kväll, kanske hur skönt som hellst? svar JA! ska duscha, ta lite oboy sen blir de att slå på en film och sova. och i morgon.. vet ja inte. skola iaf :( godnatt!

niklas, ljusen brinner fortförande för dig framme på torget och vare dag äre folk dit och tänder nya. jag har varit där nåra gånger varie dag jag också, de är sjukt fint. men de känns verkligen inte som att du är borta. om de bara kunde vara så också.. kom tillbaka <3

det som absolut inte slår en i tanken,

just det händer, man vet inte när.

10/4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0