- drog fram mig, tryckte i mig mat, sen fick jag gå hem.

hahahah, hårt de låter. men faktist... skulle dra fram och va med petter i dag, men mamma sa att jag lädra vara hemma och göra termos skit ( hon tycker att tre IG e lite för mycke, och fixar ja termosskiten som ja visst inte gjort så har jag nog ett till G ) men jag kände mig trött och la mig, men då kommer hon och så ska vi fram åh äta... jag som redan käkat och har ont i magen blir tvungen att följa med endå, när ja tryckt i mig en halv pommes talrik så höll jag ju på dö, ätit hur mycke som hellst på för kort tid O.oo, sen på vägen hem va jag tydligen dryg och då tyckte hon jag skulle gå hem, så hon stanand eoch jag hoppade ur. ringde hanna täntek att hon skulle prata med mig, hon va i mo i garaget med mattis, så gick dit ist. 3tim senare frågar hon vart ja tagit väger och kom hem ett tag efter de. nu ska jag snart duscha och sova. termosen får vänta. vill färga håret i gen också, men får se när de blir.

igår sovde snygg sandra här, och i morgon blire kanske att ja sover hos anna, ska troligen till valbo med lina torsdag, och SISTA blir hos anna, i sandviken, eller micke... :) och IGÅR va de ett årsen... sen de blev för mycke, sen jag sa stopp, sen jag fick hjälp, sen ja stack, sen jag flyttade i väg ett tag. tänk att de redan gått ett år? och... jag minns det som i går.

så länge sen, och så konstigt,

men de finns fortförande där.

27/4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0