softa dagar i skolan

okej, måndag så vare ungeäfr så här iaf. buss från skolan vid halv nio upp till lingbo parken, där så satt vi hela daaagen och gjorde ungefär ingenting, käkade en korv ungefär (y) men de va iaf bättre en ja hade trott :o man trodde typ att vi skulle lädra leka massa jävla lekar som dom lagt upp typ, men de va faktist fritt så vi gjorde va vi vela, så ganska okej :) hem med tåg så vi var i ockelbo till halv två, så tog kvart i två bussen hem. anna följde med en sväng då, sen kom hennes mamma och hämtade heenne vid tre kanske. sen så kom hon tbx vid fem tiden, och vi kollade p lite film och så här, va ut och lekte lite grannna på kvällen iaf, och sen så sov vi.

idaaag så vare upp och till skolan, samlades lite snabbt och sen så vare tåg från ockelbo till gävle halv tio, i gävle va vi först på nå jävla museeum typ :o de sög, sen träffade vi björn lite snabbt, donken sen. och efter de köpte ja ett linne ett LILA! :D as snygggt ju, och edwina köpte typ nå skit. träffade björn och boooysen sen, haha hade lite kul där ute vid stan med dom fkatist, hem till björn en sväng sen. och fyfan va jävls UNDERBART han bor!!! de är så jävla sjukt, fyfan :o alltså de är typ som jag kan drömma om, och där bor han typ i bland, fyfan skit fint vare iaf. sen blev de donken med dom också, och station sen, tåååget gick hem vid två tiiden, så fick ju vänta ett tag på bussen sen men. hemmmma iaf så käkade jag två pannnnkakor och sen somnade jag ! :) mamma väckte mig senare när dom kommit hem, och käkade nuddlar också, har spillt massa sån skit över hela mig fyfan! :o aja, nyss duschat och nu blir det tv och sova. i morgon i skolan ska vi kolla film och baka tror ja, så helt okej dag de. och i dag va de ju också ganska najs, hahahha men mke glass blev de :D och nu äre typ bara en vecka kvar tills andraavenyn bölrjar i gen! :D

jag vet inte, du vet inte,

ingen vet.

1/9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0