hela helgen ungefär.

okej, i dag är det söndag och jag har visst inte uppdarerat på ett bra tag sen i onsdags?! :o men berä'ttar lite kort om dagarna. blir vell lite längre dom senaste men iaf. ungefär hela helgen kommer vell med, glömmer säkert jätte mke också.

torsdag så vare skolaa, kommer inte i håg om de va nå spec men antar inte de. sen iaf så vare hem och städa lite, fram och käka pizza när mamma kom hem, stannade framme sen och var med johan ett tag, sen kom hanna och dennis också fram. vi lekte lite överallt och ingenstans, va vid UG faktist också.också skjutsade filiph och johan hem oss sen (: och då sovde hanna här!

fredag så vare skola, slutade vid två tiden tror ja, men kommer inte i håg varför, har även en känsla av att anna(no lärarna ) dampade men kommer inte i håg varför? ^o) aja. hade mariuna (?) på sista lektionen fyfan säger ja! gick ju inte de eller -.- iaf, hem sen ett tag, sen kvartifem bussen fram med emma, och edwina tror ja :p va frammme ett tag sen till ug efter ett tag kom iaf hannna. a, ute och inne och överallt va vi kanske. emmmas mamma hämtade iaf oss sen och vi sovde hos emma.

lördag mamma hämtade oss hos emma vid fem tiden, då åkte vi fram och handlade lite, hem hit sen och käka tacos. ut ett tag sen, kan ju säga att de va ganska kul och as najs, till en början... sen så vare så att jag skulle få köra johans bil, eller ja epa då. men iaf så gick de ganska bra ( enligt mig va jag as bra) men när jag väl kom i gång från kopplingen och den där skiten, då gick de bra. men sen då jävlar skulla man bromsa också, och de gick mindre bra, jamena.. för mig så säger det inte sig självt att man lär koppla helatin när man bromsar också? :o aja, så de blev iaf typ motorstopp och sen då bytte vi. ock då funka inte bromsen längre = jag hade alltså sababt hela skiten, fyfan förlåt :( iaf, så blev han inte så jätte sur, skönt. ska berätta för mamma i morgon, hoppas hon inte blir så sur, från början trodde jag att hon skulle bli as sur, men har inbillat mig att de kanske går ganska bra. jag mena, hon borde se det från den ljusa sidan.. nu slipper jag kanske göra om det och sabba hennes bil? :D eller hur, aja. vi träffade lite mer folk, och hem och in sen. vi skulle kolla på film men fick de inte åh funka, och emma slockna direkt.

söndag vakna av att johanna spammade mig med ungefär tusen damp sms :o gick upp och käkade frukost då, sen så vid ett tiden så skjutsade vi hem emma och åkte till britt. skulla dela upp massa av cynas grejer där. johanna var ju där, as najs lite skönt och träffa den bruden. va ett tag sen kändes det som. iaf så fikade vi kladdkaka kändes också som de va as länge sen man åt. också käkade vi dillkött sen as najs :D aa, delade upp jätte mke typ, jag fick iaf två koppar ( de va fyra men jag och johanna vela båpda ha så vi delade ) och sen fyra små glas, och en tändare. haha aa... man tänkte ju till lite i bland, och de käns fortförnade sjukt, att det här var det cyna HADE inte har utan hade. m, somnade iaf där sen, vaknade av att johanna visst skulle åka haha. typ då åkte vi också, hem till mormor en sväng och sen hem hit. kollade lite tv ( vi har ju faktist skaffat oss en ny platt en ) aa, sen så kom hanna hit. as skönt käns som det var länge sen tycker ja, men de va vell i fredags O.o aja. vi var ut en sväng och nu gör hon lite läxa och jag sitter här :) snart blire dusch, tv och sova. godnatt!

jag känner ingen vilja till det,
och har ingen lust att låssas.

6/9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0