fysik provet i dag :o sen hem

idag så vare skola, och min hanna är sjuk, och han har varit de ungefär hela veckan, hon måste ta och bli frisk nu iaf! men jag hade slöjd med diiidddee iaf, haha. sen så vare vell massa annan skit och lunch och blablabla, hade prov iaf. trodde att jag kunde typ de mesta, men så sitter man där inne med skiten. jag tror jag skrev på typ allt, men fick liksom fram ränknigar typ men inte va svaret skulel bli och omformuleringaer och skit :o aja, ett G lär de ju bli iaf :D men efter jag gjort de ja kunna, kunde jag ju typ inte sitta där längre heller få då känner jag att jag bara får damp, alltså de hjölper verkligen inte att sitta och kolla på samma sak i år. utan ne, så jag gick ut när man fick iaf. mmmm. fick iaf masssor av läxor typ sen, efter som vi har hemstudiedag på måndag. hem sen, satt vi datan ett tag, och sen sov ja fast ba typ en halvtimme. sen så drog mamma te sandviken, hon kanske kommer hem, vet inte ^o) jag pratade med mormor nyss, hon var gullig hon hihi :) aja. men nu blire vell så här att jag går ut en sväng, sen blir det vell in och sova. godnatt (Y)

jag vet inte vad
jag ska tycka eller tro.

11/9

Kommentarer
Postat av: malin

äääälskart! ;)

2009-09-12 @ 11:27:57
URL: http://ausen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0