sovmorgon, skola, jobbigttt

la inte ut nå i går om dagen PGA KARIN. men så lägger ut lite nu på morgon. dåligt irriterad har jag vart också, men hade iaf sovmogron till tio, men va ju i skolan vid åtta som vanliigt. hade bara massa trög lektioner sen hela dan, tyyp bara massa skit. slutade iaf lite tidigare, hem och sov. ut en sväng sen. och sen kom jag in och a, sen sov jag. och i dag får vi vell se vad som händer, ska till skolan snart iaf, morgonen har inte börjat bra, så kan ju bara tänka mig resten och slutet. fyan säger jag, nu lär jag gå och fixa mig lite, skriver kanske i kväll.

jag skulle hållt fast vid mitt beslut,
fyfan du är helt slut!
8/9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0