sovde över, skola, fridrott, hem, fotboll

idag så kan jag ju säga som så här att jag sov då över iaf ! eller vaknade vid halv sju, skulle gå upp och så här, och då skrev edwina att hon inte skulle komma i dag :o då blev jag irriterad och va bara tvungen att lägga mig en stund, och då råkade jag visst somna, haha. men emma ringde och väkte mig ungefär fem min innan bussen kommer, tänkte skita it, men bra'a jag drog på mig kläder lite snabbt och stack te skolan ja! han visserligen inte med varken läxorna eller kläder till friiidrotten. hahahahha så atte så bra vare med det, så jag hade så jävla bra kunnat skita i den dära jävla friidrotten men efter som att jag bara är så jävla bra, så var jag med endå faktist. hahahhaha lite gran iaf, typ gick ett steg över längdhopppe och la ner kulan, man behövde bara vara med på två, men då fick klassen poäng iaf, hahha ;) men annars så, på morgon hade vi spanska, sen bara enhalvtimme musik. sen var klockan typ tio, och då hade vi ingenting fram till tolv då friidrotten börjasde sen slutade vi. åktee hem med bussen då ja, sov en lite stund inte ens en timme faktist :) sen så bar de av te åbyggeby och kollade lite på annas träning och emmas match med linus och christoffer, johan kom en sväng åååh, pratade med johanna hon har damp :D men tycker synd om henne som fick kvarsittning för hon fuskade lite på idrotten sin, HAHAHHA. aja, gick från åbyggeby hem sen med dom dära fyra :) kollar lite tv nu, sen blire dusch och sova.

jag vill att det ska vara så,
men inte så'n stor risk.
15/9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0