soft skola i gen, och sen barnvakt.

skola först, började halv nio, hade typ nånting att vi skulle läsa på läxor som vi hade :p men har typ inga läxor just nu, men tränade lite på provet. aja de gick vell ganska bra, ska börja plugga på det nu till nästa vecka. i typ en timme höll vi på med de. sen så gick vi ner till media i biosalen, kollade på film. vet inte vad den hette, men den va ganska bra, tcker jag iaf :). vid elva var vi typ klar, hade lunch i en hel timme då :o ganska bra, men när vi kom tbx så vare bak, fast vi fick inte vara med, cp ungefär :s aja, vi fick hjälpa till och städa upp i nå rum som dom ska måla iaf, och de va itne så mke kvar åh göra så vi fick det ganska soft endå. och sen så käka vi de dom andrabakat och sen slutade vi ett tag efter ett, så tog kvart i två bussen hem. kollade på film, stefan kom vell vid fyra någongång, då skulle ja va barnvakt åt han, haha :D han va ute och lekte en stund, sen kom han in och kollade klart på filmen med mig. efter det skulle vi äta, jag tänkte att vi skulle göra nudlar, men jag han inte ens säga de innan han ba: inte nudlar, jag ba nehe :o han ba bejkon, jag ba ne men de tänker inte jag göra, och han ba : okej, inte nudlar för de är för gott, och inte bejkon. va ska vi göra då. HAHAHHA mobbad unge ungefär. men de slutade iaf med att vi gjorde våfflor, fast han åt bara dom med oboy i, så de blev några sånna också (; efter de så fick han sin glass som han skulle ha eftermaten hahah också blev de bollibompaaaa, sen kom vell mamma och tobias hem vid sju lite tidigare då kanske. också gick han upp åh sov. så nu blire en dusch och sen tv. känns som jag kommer kunna sova tidigt i kväll. HAHAH förresten har jag hittat dom LILA vantarna(handskar) som mamma tog åt mig på sjukhuset hahah as snygga. och snaaart börjar andraavenyn längtar som fan nu :o ååhåå.

när allting är som de inte ska,
och ingenting är som de borde.

2/9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0