skooola

sov ju över i tisdags. sov även över i onsdags, alltså jag måste verkligen sluta lägga min ner på nytt när jag vaknat :o men han iaf med till bussen ( edwina väckte migt yp fem min innan den kom) eller nå sånt. sluta 20 över 2 iaf. efter skolan så gjorde vi nå grejs åt enspänn jag och edwina, hade ganska kul och de gick helt okej, tycker ja iaf. var vell klar till fyra tiden, halv fem kanske. då tog edwina bussen hem, och jag gick och mötte emma, och sen kom hanna åååh :) vi kollade först lite bandy i kuxa, sen gick vi förbi ug en sväng, och sen hem till hanna. kollade idol och sånt typ. sov där sen jaaa. vi övade hennes prov hela kvällen, (fast vi inte hade pappret va manska kunna ) men jag tror de hade gått bra för henne endå :) för i dag sov vi inte över nej, te skooolan var vi. har haft lite allt möjligt segt i dag. och fick tillbaka mitt NO prov iaf, och jag hade VG! :D as braaa ju, tycker jag iaf. m, hem sen sov en sväng, vakna och gjorde inte ett piss sen duscha och nu blir det sova.

jag blir så trött på dig,
vem tror du att du är?
17/9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0