skola todaay.

imorse så sov jag fan inte över iaf ! :D wohoo.  i dag äre torsdag, veckans seriöst sämsta dag. a bara massa trök lektioner, med fem min emellan hela dan typ, ingenting mera. förutom lunchen då (: var med på idrotten fast vi hade orientering och faast edwina åkte hem! a gick runt den dära hela skiten med camillo ja. hem sen och stäade typ. kollade film åh, what a girl want så jävla bra den! a sov en stund sen har nyss vaknat, de va sjukt mörkt här i mitt rum :o va ju tvugen att tända iaf, och så satte ja på tv idol där ju :) om ett tag bliree dusch, och sen kanske någon macka. tv och sova sen. hoppas på att de blir hanna te helgen ((: föresten tobias fyller fan år snart, shiiit. och hahah stefan ska snart ha kalas.... ja menar han fyllde ju bara år i maj ? ;) föresten är jag sjukt godis sugen i dag i gen! och sen så är det jätte mke folk som fyller år i dag, vet iallafall fyra st en så länge, GRATTIS till alla dom :)

alltså kan inte förstå,
hur mycke ja faktist vill att du ska vara här nu.

24/9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0