skola och skit typ.

tisdan blev inte så jätte hemsk som jag var rädd för, men sega i genom hela dan och orkade inte göra ett piss typ. hem sen och typ sov. ONSDAG i dag iaf, hade skoljoggen i skolan så började nio, och hade det sen till tolv, HAHA de tog faktist BARA en och en halv timme för oss att gå korta ( typ 4km) HAHHAHAH. a men vi tog vilopauser också ;) aja, efter tolv hade ja två lektioner sen sluta ja. så ganska soft dag endå.

och sen så har ju andraavenyn börjat nu. men inte sett avsnittet :o fyfan, missade det på tv och har ju inget internet på min data nu, fyfan! och sen kan jag ju säga, att jag har fortförande inte pratat nå med mamma om att jag sabbbade lite på epan och behövde pengar, efter som hon & jag bara har surat den här veckan typ. men iaf så är grabben helt underbar, hade ju tänkt fixa allt, men han sa att jag skulle betala hälften. men sen i dag så sa han att jag bara skulle ge hundra, så jag har iaf gett han det i dag, för de hade jag hemma. men känner mig skit dum, för de hade kostat typ 700 ? :(  aaaa, han får nog lite mera pengar av mig när jag skaffat de. han är typ as snäll iaf :) lär ju berätta för mamma endå nångång, fast de får inte bli nu. HAHAHA hon kanske läser fröesten, aja annars blire vell av någongång, men inte riktigt läge nu tycker ja. men nu får de bli dusch tv, och lite öva på prove te fredag, fysik prov :o tagga !! (Y) verkligen, kanske inte då.


det bara blir inte bra,
och jag vet inte varför.

9/9-09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0