skola och fram

jag säger som så här :) ... att jag sovde över i morse, fast jag va vaken, också satt jag och tänkte på att de är fan skönast åh ligga i sängen på morgonen när man måste gå upp... också somnade jag visst i gen ;) haha. var med på idrotten faktist,  gick runt hela jävla orienteringen fan hela ockelbo ( stort ja vet men endå ) och sen när vi kommer tillbaka, då har vi nån stans tappat lapp fan :o ÅÅÅÅÅH va jag kände mig as bra då! (y) javisst. sen vare vell bara vanliga lektioner och skit. efter skolan åkte jag hem, va hemma ett litet tag, sen gick jag till edwina. vi tog sex bussen fram, mötte hanna och så där :) käkade lite, va lite på ug, va lite överallt med lite olika folk :) sen så kom anna också, och hon hade ingen skjuts hem och jag är snäll så hon fick sova hos mig :) hon e här nu, vi har precis kollat andraavenyn avsnittet, eller jag har för hon har somnat :p hon snarkar lite faktist :D aaaa nu blire så här dusch för mig, sen ska jag fundera på att dampa sönder anna precis innan ja ska lägga mig och sova. eller så skiter jag totalt i allt :) i morgon så ska vi på teater med skolan "bög, neger och chilianare" HAHAH eller nå sånt iaf, skit gulligt namn vare. så iaf slipper vi idrotten! as naaaajs ! :) och föresten hade jag G+ på bilden (Y) godnatt alla barn.

jag blir osäkrare och osäkrare..
jag vet inte längre.

30/9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0