skola i mrogon

jag och hanna var vell uppe vid a ett tag efter tolv då i dag.. vi har övat på hennes no prov, alltså skit svåra grejer typ ^o) seeen så har vi sovit en gång till också har vi åkt hem te henneees mammma, och ungefär så bara. sen hämtade mamma mig. jag ska duscha snart. och sen blire sovaaaaaaaa. i morgon tänker jag fan vara sjuk, har jävla friidrott va fan ? ;s aa får se hure blir. får kanske vetaa mitt no prov i mrogon också, höhö :o och fröesten så hopppa jag över matten nu, undra om hon blir sur. nej, men så borde det inte bli. fan blir bra de där vettuuu. jag vill ha godis. a men ne, nu ska jag sluta. hejdå

det går ju inte,
hur ska jag kunna tro på dig?

14/9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0