skola, hanna, och skola

i går så va det så här ungefär. segt som satan i skolan, hade skolfoto. blev helt mongo seriöst :o fyfan! meen följde iaf med hanna hem efter skolan, vi gick ut istallet typ direkt när vi kom hem, vi mockade och sånt där, sen tog vi bamse och red i väg. kom in vid typ sju tiden. fatta länge vi var ute då :o och nu har jag så jävla ont i rumpan så det är inte sant ! alltså fyfan :o iaf så då gick vi in och käka, sen åkte vi fram en sväng. mamma hämtade oss där, så vi drog hem, duschade och kollade på andraavenyn och somna! i morse sovde vi över, höhö. men han då med bussen iaf. skolan har varit skit jobbig känns det som, fast vi inte alls haft ¨många lektioner, slutade ju tjugo över två! :) och jag var med på idrotten iaf !. hem efter de, åkte och handlade typ direkt. hem sen och så gjorde vi pannkakkor ! soft de, men nu har jag skit ont i magen :o ska kolla på andraavenyn efter som ja inte såg hela i går, somnade ju. och sen riverside kanske också. sen blire dusch och tv, antaar ja. föresten så har jag fyllt på telefon i gen nu ! :D tack för de. smsaa !

man försöker att det ska se så ut,
men för de är det inte säkert att det är så.
23/9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0