seg fredaag kanske då.

skola först, sov över lite gran, HAHA men vaknade vid sju av emmas sms ;) men ut te bussen då iaf. fredagar går nog snabbast av alla våra dagar tror ja, as skönt :) för först har vi slöjd ( med världens bästa hanna ) i typ två timmar, sen äre no eller nå. sen äre lunch och nå mer och sen SO efter de slutar vi. jag vet inte, men fredagar känns snabba på nå vis. hem efter skolan, städaade lite efter som jag inte gjorde det i går. efter de så vare lite tv och data och så där. höhö, och vid elva tiden? aa då slocknade jag till tvn ;) haha. lär ha varit sjukt trött iaf.
idag så blire kanske hanna, och sova där. få hoppas på de :) skriver kanske nå mer sen.

jag kommer inte se dig som någon annan,
en som jag såg dig då.

19/9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0