hos världens bästa hanna :)

hanna ringde och väckte mig typ kommer inte i håg när men tidigt iaf :o och då så vart de upp och hoppa, in i duschen och så hära. sen kom hon och hennes papppa och hämtade mig så bar de av te gävle. käkade på nå ställe, ganska fränt vare fkatist ;p haha. bio sen, typ nå hitler film, hur lång som hellst,:o  aja, när bion va slut va kanske klockan nio, och då vare fan dött där i gävle iaf, typ mke bilar på den crusingen ? ^o) aja, drog hem vi. var ut en liten sväng ba, höhö träffade lite folk. skapligt coola va dom iaf, haha. hem och sov sen.

i daag så va vi också upp tidigt som fan :o tio ungefär! käkade lite, sen fixa jag med min läxa, men sriöst ba skit de där iaf ! :o alltså, son gick ju bra, svenskan också. men engelskan fyfan, kunde ju inte ett piss, men typ klar med den nu iaf, och spanskan kunna ja inte heller ett piss, tur hanna hade sin bok me sig hem vilket inte ja hade, haha :D och sen så vare matten den kan ju hänga sig iaf! seriöst fattade inteett jävla piss, så tror jag skiter i den och säger att ja inte kunna och får vell göraat sen ;p aaa men då är typ allt utom matten då klart iaf. vi va ut en sväng sen, fixa lite med hästarna.. hahha.. aja, in sen occch sen skulla dom te lingbo och fixa lite så dom skjutsa hem mig så länge. sitter här nu ja, blir dusch och sen hämtar dom mig i gen ;) hemstudiedag i morgon då. skönt!

i hela mitt liv har du ljugit för mig,
om allt och inget.

13/9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0