helgeen

lördag så vare upp och fixa lite och sånt här. sen vid fyra tiden ? så åkte ja te hanna. vi gjorde inte så mke, eller jo de gjorde vi.. vi gjorde väldigt mke. höhö, ganska kul hade vi då iaf. sen sånt här vanligt hem och titta film och sova och så här :) brare, söndaaa va vaken redan nio tin första gången :o sen somna vi nog om tror ja och gick vell upp vid ett käkaaade lite frukost. sen blev de sega hela dan, och de e soft ! hem sen, kan ju säga så här att mamma och dom hämta mig, och hade hela bilen full med saker, jävlar vad dom hanlat vettu. spel och leksaker och byxor och tröjor och mössos och allt va de nu va... a fint de. hem också kollade lite tv, i några minuter sen somnade jag iaf. vaknade av att hanna ringde, pratade med henne ett bra tag :) sen fick de bli en macka och duchen och nu äre så här att de blir tv och sova. skola i morgon ju, och sen får vi la se vad som händer:)

vet inte vad jag tycker,
vet inte vad jag ska kunna tro på.
20/9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0