skola, hanna, framme, rikko, hem, skola, hem,

vet att det var nånting jag skulle skriva som jag glömde bort nu! a skit samma. i går iaf så efter skolan åkte jag och hanna hem tilll hennes pappa och hämtade lite saker, sen tog vi fem bussen fram :) gick till hennes mormor och var där ett tag, senare gick vi fram. va vid ug och träffa lite olika folk och så, käkade strips på pizzerian. mera ug och sån skit, sen gick vi hem te rikko iaf. va där rätt länge, han ser ut som ett babyface kom ja på i går :D men länge sen jag träffa han faktist, och hans lägenhet e verkligen liten :o mamma hämtade oss där sen, hon kom i fråån gävle. kom hem till kvart över elva ungefär, då duschade vvi och greja sen skulle vi kolla på film. män som hatar kvinnor, vi kollade inte länge förns hanna somnade -.- jag kollade ganska länge själv, men stängde iaf av efter som hanna somnat och jag vela inte kolla själv :o, satte på tv ist och somnade efter ett tag. i dag så va vi ungefär gansak nära på att ha 3 timmar hål, vilket inte hade suttit helt fel. men så vare inte :( men har haft skapligt soft dag endå i dag. förutom att edwina och anna har haft damp :o åhnej säger ja... och på tisdag så har vi studiedag skööönt! efter skolan så åkte jag iadf hem på en gång, kollade en bit till på filmen :p och sen så sooov jag ett tag (a).men bara liten stund..  blir vell antagligen lugnt nu iaf. men vi hööörs (: och föresten så börjar det blir kallt ute nu, för kallt. de vill inte jaag !

-utan dig skulle jag iaf inte klara mig.
jag är så glad att jag har dig!

29/9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0