torsdag-lördag

torsdags. så kommer jag inte i håg så mycke mera en att jag va i skolan, va hem en stund, åkte fram sen, och sov hos hanna på kvällen :) freedag så vare skola, gick bra snabbt den dan iaf. sen va jag med hanna hem till henne, också senare var vi fram. träffa lite olika människoor. sovde hos henne på kvällen. lördaag så vakna ja hos hanna så klart :D vi typ slöa hela/halva dan. gick fram senare :p träffa lite folk. åkte hem sen ja. skulle vara barnvakt efter som mamma skulle nånstans. så kommer jag hit och då ringer knopis också behöver jag tydligen itne vara barnvakt mer? -.- iaf så kom anna hit. vi va ut och träffa emma ett tag. och sen kom björn åh filiph åh hämtade oss, åkte fram med dom. va runt lite, hamnade iaf hos mattias. blev där ett tag, hem sen. skulle kolla film vi, anna sov efter fem min :o så nu sitter jag här själv. och filmen va as seg :( i morgoon eller ja i dag då. men iaf söndag så ska stefan ha kalas, så kommer vakna av att de e massa ungar här?:o åhnej, hjälp! ;)

men vad ska jag säga,
vad ska jag göra?
4/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0