tisdag. studieedag

vakande vid ett, eller... anna väckte mig för hon var pigg och då fick jag inte sova mera. sen så har vi bara kollat film hela dagen ungefär. va barnvakt i kväll, tobias kunde inte sova.. för de hade varit inbrott på skolan i natt, också hade nån unge sagt att ett hus hade brunnit upp och att en som sov där inne dog. så han va skiträdd att de skulle komma en tjuv och tända på vårat hus, haha ;) iaf, så nu blire dusch och tv. OCH GURKAAAA :D haha i morgon är det skola, segt... sen får vi se vad som händer efter den. prata me jesse i dag, det snöar där :o och då borde det börja snöa här snart också? jag vill inte ha kallt, vill ha sommar jag ju! :(

jag tänker på dig hela tiden,
men jag vet inte vad jag tänker..
6/10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0