sovölver skapligt :o

i går vare skaplig dag, men skolan va seg. hem en stund sen, käkade lite nudlaaar sen va ja på väg och somna åh då ringde edwina och då skulle ja ta fem bussen, så jag fick skapligt bråttom. va ca 5 min tills den va vid mig. men ut iaf, vi tog den jag och hon till hanna hoppade av där och väntade på henne, sen tog vi sex bussen fram. träffade lite allt möjligt folk, fick skjuts av johansmamma hem, tack för de :) i dag sovde jag över som satan :o inte bara lite som jag brukar, han inte med bussen. för vaknade typ fem i åtta. men efter som mamma va hemma så skjutsade hon mig. kom inte ens försent ;) sen så har vi haft nån konsär? i skolan iaf så slapp en bra bit av NO:n. heem sen, har städat lite grannnna, och nyss duschat. tänkte ta fem bussen till hanna men hinner inte me den. så de får blir sex bussen, måste träna på no SO grej, men tror jag tar de efter lovet ist. blir så mke om ja ska göra de ikvl. får se hure blir. i morgon är de iaf matte prov, WOHOO verkligen. aja, lär fixa nu sen blir det fram, sover kanske hos hanna troligen. pusssssss :)

har i stortsätt glömt det mesta nu,

men jag vill tillbaka.

22/10


Kommentarer
Postat av: malin

titta va snäll jag är nu katrine jag har länkat dej !! :D

2009-10-26 @ 23:13:45
URL: http://ausen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0