söndag vare.

a i dag va de ungar här! dom va faktist skapligt lugna, men i bland hörde man dom.. lite mer. aja. färgat håret på anna har jag gjort, nu äre mörk brunt. bra varte. åkte fram gjorde vi åh. tänkte kolla lite på innebandy matchen men de blev inte så mke. vi käkade först. och han kolla kanske tio min ? ;) haha. anna åkte iaf hem därifrån hon. stanande kvar ett tag ja. fick skjuts hem av emma sen. hemma så har jag bara lodat sönder datan, och kollat film 17 again. helt okej film faktist. nu får vi se vare blir, känner mig inte så spec trött, men det blir vell tv:n. skola i morgon ju, har enegelska prov :s åhnej! måste kolla lite på de också, vet inte va vi ska ha för nånting, men vet att de är ngra ord man borde kunna. 

ta mig helt, eller släpp mig..
så att jag kan få glömma dig.

4/10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0