sjuk.

i dag så har jag mest bara sovit hela dan. eller vaknade vid tio tiden? typ kissade på mig :o va upp på toa, kollade lite tv och somnade ganska snabbt i gen, vaknade i gen vid två, va upp en sväng och somnade i gen, och har typ sovit så där till och från i hela dan. känner mig typ piggare efter som jag kan sova :D hahha, låter kanske inte så bra, men jag mena förut kunde jag ju inte sova för ja va sjuk och de e så jävla jobbigt. har iaf fortförande hosta, men jag tycker iaf att jag låter lite bättre på rösten (a) men jag har ont i huvet nu ååh -.- allting på tv suger och snart är de dags åh sova i gen :).  föresten så fick ja skolfotot i dag, och de va ingen vacker syn kan jag då säga. fyfan va hemskt, ser helt seriöst ut som nå jävla mongolid miffo utan åh överdriva! skäms ju ihjäl :(

allting leder till nånting,
som leder till nånting som leder till dig.
14/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0