såäre.

idag har jag inte hunnit med så mke mer en sovit och ätit frukost. men kan säga så här att jag är depp, men inte hunnit med åh tänka nå speciellt i dag. känner mig så här svag i kroppen och orkar inte göra nånting. orkar knappt kolla tv, har legat i sängen hela dan, och blir troligen kvar här. tills i kväll då får de bli ändring, lär pigga på mig tills dess, för då blir det världens absolut bästa hanna, underbart. vi får se vad vi hittar på. skriver troligen senare.

jag kan inte förstå att jag faktist trodde på dig, jag kan inte förstå att jag faktist föll för dig, jag kan inte förstå vad som händer nu, men det jag absolut inte kan förstå.. är hur du orkar? kunde det här på mig, fan att jag är så jävla synsk alltså. lär ta och skita i det här nu. men jag tänker på dig, och det är de enda jag gör. allting vi sagt och gjort, från första gången vi träffades är vad som spelas upp inuti mig. jag kommer sakna det. synd att du inte är den jag nästan trodde du var. men jag går vidare, livet går vidare.. fan

jag släpper allting nu,
så slipper jag sjunka så jävligt för dig.
10/10

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 älskar dig hjärtat

2009-10-10 @ 18:31:41
URL: http://hannalinneeab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0