onsdaag

imorse fundera jag starkt på att vara hemma, va så jäävla kaltl över täcket och va skit trött och hade verkligen ingen lust att gå upp.. låg och drog mig tills klockan var över sju, och då blev de bråttom! hade idrott till åh börja med, och jag var med på den. HAHAHHA ingmar är så sjukt jävla snygg när han springer om kring och hoppar och dansar och grejar... a sen så vare engelska, ganska lugnt kolla på film typ. och säkert massa mera skit. hem efter skolan, fundera på åh lägga mig och sova, halv sov en stund. men sen blev de fram. käka pizzza med the family -.- emmma och brajj kom dit ;) vi gick ner te kuxa och kolla lite träning sen, didrik och fredrik vart me :) sen va vi upp te bussen som edwina, hanna och anna kom med. emma och anna drog. och resten gick mot ug hööhö. har varit där och lodat hela kvällen, åkte runt lite en stund också.. vi käkade även strips ;) hahah ovanligt :o aajjjjaa johan skjutsade hem mig sen, tack för de :) och nu så har jag nyss duschat. ska ta och kolla tv. & tänka på sommarn..:( och HAHAHHA, tobias går i ettan och börjar skolka? ;) haha nedå inte ritkigt kanske... men han och linus hade inte varit med på musiken, bara stuckit eller något sånt :o hade inte varit med iaf. men förstår han.. haha stackarn musik med gun!..

är de nu de tar slut helt,
jag vet inte vad jag är för dig längre.

7/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0