måndag.

idag har jag inte kommit en enda minut försent till en enda lektion iaf. efter som tydligen ALLA klagar på de *host anna och monika -.- * a men iaf, så har jag varit duktig. hade engelska prov också, vilket inte gick så bra. somna i går när jag skulle kolla dom här orden, och så där. men en del fixade jag nog iaf. förövrigt annars så har skolan gått ganska fort i dag. hem efter skolan, gjorde inge speciellt, sen åkte jag fram med anna. vi kollade först på träning och sen match (innebandy) tror ockelbo vann. haha ;) var iaf massa olika folk till och från. hem sen iaf, kollar film nu. anna somnar vell snart? -.- aja studeidag i morgon iaf. och det är toppen! jag saknar mina sandviks ungar, och det är hur mke som hellst!

jag känner det på mig,
det skiter sig snart.

5/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0